Długopisy reklamowe promują fundacje

Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe

Czy obecnie fundacja ma szansę otrzymywania wsparcia od ludzi bez odpowiedniej reklamy? Wydaje się, że nie. Realia są takie, że nawet fundacja prowadząca szczytną działalność i podejmująca przedsięwzięcia godne pochwały, musi się intensywnie promować, aby mieć fundusze na realizowanie swoich zadań statutowych. Ale jakie działania mogą fundacje podejmować, aby promować owe cele i własną markę? Jest wiele sposobów, ale do najskuteczniejszych, bez dwóch zdań, należy popularyzowanie się poprzez gadżety reklamowe, wśród których prym wiodą długopisy.Dlaczego długopisy reklamowe są tak skuteczne w marketingu fundacji? Z trzech głównych powodów. Po pierwsze, są tanie w produkcji, a wiadomo, że w przypadku fundacji „każdy grosz się liczy”, tzn. muszą one liczyć się z funduszami, które mają ograniczone.

Drugim argumentem powodującym, że długopisy reklamowe nadają się idealnie do promocji fundacji jest fakt, że ich dystrybucja i transport są łatwe, a to z powodu niewielkiej wagi i rozmiarów. Nietrudno zgadnąć, iż gadżety o dużych rozmiarach i dużej wadze, jak choćby zegary czy książki promujące daną fundację, jest dużo trudniej przewieźć czy rozdać.

Po trzecie wreszcie długopisy reklamowe są naprawdę przydatne ludziom, więc ci chętnie je biorą. Tutaj pojawia się też od razu wielka szansa na skuteczną promocję fundacji – wystarczy na wręczonym przechodniom długopisie umieścić odpowiednie hasło, z którym każdy będzie się utożsamiał. W przypadku fundacji nie jest to problemem – ich działania są z natury godne pochwały, jak zaznaczono wyżej, więc utożsamianie się ludzi z tymi hasłami jest w pewnym sensie oczywiste.

Z powyższych względów współczesne fundacje wykorzystują do swoich kampanii długopisy bardzo ochoczo. Należy też zauważyć, że skutek tego jest bardzo dobry. Popularność bardzo wielu fundacji znacząco wzrosła w ostatnich latach, co jest m. in. zasługą dobrego marketingu, którego istotnym elementem, jak zauważono, jest dystrybucja gadżetów reklamowych. Należy więc oczekiwać, że trend ten będzie się nasilał.